Weerdsluis
kantoor- en zaalverhuur
21 januari 2014, Omgevingsmanagement voor de communicatieadviseur door Stichting Ciron
20 september 2013, ZZP Utrecht Workshopavond
25 juni 2013, workshop Professioneel Presenteren
11 april 2013, ééndaagse training Hoe krijg ik een "ja" in de praktijk?
2 april 2013 workshop Professioneel Presenteren
15 januari 2013 workshop "Beter bellen: gemakkelijker nieuwe klanten bereiken"
6 december 2012 workshop projectmanagement, regie krijgen en houden op je projecten
19 november 2012, workshop "Live feedback op je website" door JustinCommunications
6 november 2012, workshop "Beter bellen: gemakkelijker nieuwe klanten bereiken!"
23 oktober 2012 workshop projectmanagement, regie krijgen en houden op je projecten
15 januari 2013 workshop "Beter bellen: gemakkelijker nieuwe klanten bereiken"


Dynamische training:
Beter bellen: gemakkelijker nieuwe klanten maken!
Het verbeteren van je (koude) acquisitie vaardigheden.
 
Curusleiders: Jacques Meijers en Natascha Vale
Datum: dinsdag 15 januari 2013
Tijd: 13.00 tot 17.00
Prijs: €125,-
Max. aantal: 8
Voorbereidingsopdracht: ja, tijdsinvestering 15-30 minuten
Iedereen die heeft er mee te maken. Het bellen van een potentiele klant. Soms heb je al eerder contact gehad, soms is het ook een totaal nieuw contact.
Bij bellen is de eerste klap een daalder waard. Hoe bereid je je voor op zo’n gesprek. Wat moet je doen en wat moet je juist laten.
 
Sneak preview van de training:
Je gaat vooral zelf aan de slag. Na een korte introductie krijg je een opdracht, die je samen voorbereidt. Vervolgens ga je de “klant” bellen… De gesprekken worden kort geëvalueerd en daarna wordt de “klant” opnieuw gebeld. Het “bellen” is naar aanleiding van een tip van een kennis, een artikel, of iemand die je kort hebt gesproken op een (nieuwjaar-)borrel ed. het is niet te bedoeling om in de toekomst maar willekeurig te bellen, a la callcenters.
Er wordt gewerkt met diverse belronden. Iedere deelnemer is een ronde beller en een ronde coach. Op deze wijze leer je van elkaar in de praktijk.
We werken met twee trainers. Iedere deelnemer krijgt dus de persoonlijke aandacht die nodig is om daadwerkelijk beter te worden in “cold calling”!
Na afloop van de belronden wisselen de deelnemers samen de ervaringen uit en wordt de traing afgesloten.
 
De trainers:
Jacques Meijers
Jacques is sinds 2010 werkzaam als senior adviseur bij Dietz Communicatie en sinds mei 2012 is hij partner. Hij is met name verantwoordelijk voor het leggen van contacten met nieuwe (potentiële) klanten.
Hij heeft ruime ervaring in de marketingcommunicatie van zowel overheid als het bedrijfsleven. Hij is o.a. gespecialiseerd in het bouwen van merken.
Jacques startte bij Hansnel Reklamemakers, was een van de oprichters van Totalbranding en werd vervolgens hoofd communicatie van een cross mediale uitgeverij.
 
Hij werkte voor een groot aantal uiteenlopende klanten in de categorieën business-to-business, overheid en retail. Van de gemeente Dordrecht en Waterschap Hollandse Delta tot Piet Klerkx, Kwantum en Selexyz.

Natascha Vale
Natascha heeft 11 jaar lang gewerkt bij BAM NBM Rail en DHL. Ze klom op als medewerker verkoop tot senior projectmanager customer service. In 2008 maakte ze de overstap naar het ondernemerschap. Sinds 2 jaar werkt ze als ondernemerscoach in haar eigen bedrijf Lifekick.
Zij helpt ondernemers vanuit hun eigen kracht en met een eigen verhaal, de juiste stap richting de klant te zetten. Zo wordt bellen beter en makkelijker, maar vooral ook leuker om te doen. 




Prijs €125,- excl. BTW, incl. koffie/thee/fris en handout

Opgeven
U kunt zich aanmelden door een email te sturen naar info@weerdsluis.nl o.v.v. workshop beter bellen 15 jan.
 
Adresgegevens:
Weerdsluis
Bemuurde Weerd OZ 37
3514 AP UTRECHT
0302934399